Ifyouwantblood.de
Register Members List Team Members Search Frequently Asked Questions Go to the Main Page

Ifyouwantblood.de » Andere Bands & Coverbands » Coverbands » =Hells Belles= » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page =Hells Belles=
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
BackDraft
Grünschnabel

images/avatars/avatar-251.gif

Registration Date: 14.02.2007
Herkunft: lübeck

=Hells Belles= Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

hallo erstmal
mich würde mal interessieren ob jemand hier schonmal was von der gruppe hell belles gehört hat , eine frauen AC/DC cover band
die einen sehr fetten sound haben und anscheinend eine gute show abliefern können , und obendrein auch noch sehr attrakriv sind
nachzusehen auf youtube
viell weiss ja jemand ob die gruppe im lübecker berreich mal zu seheh ist
mfg

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by BackDraft: 26.01.2008 14:02.

22.01.2008 23:20 BackDraft is offline Send an Email to BackDraft Search for Posts by BackDraft Add BackDraft to your Buddy List
Brian Brian is a male
Administrator

Registration Date: 09.10.2006
Herkunft: Schönberg, Hunsrück

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

die sind schon geil großes Grinsen (und der strip wird dadurch wohl interessanter).

naja, was ich sonst so gehört war eben nur, dass die frontfrau wohl ne ziemliche zicke sein soll....aber das ist klatsch und darauf geb ich nix. viel wichtiger ist, dass der sound eben wirklich klasse sein soll!
23.01.2008 20:00 Brian is offline Send an Email to Brian Homepage of Brian Search for Posts by Brian Add Brian to your Buddy List
BackDraft
Grünschnabel

images/avatars/avatar-251.gif

Registration Date: 14.02.2007
Herkunft: lübeck

Thread Starter Thread Started by BackDraft
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

die haben immer verschiedene besetzungen einzusehen auf ihrer eigenen homepage , leider steht da nichts genaueres über tourdaten , und wie ich schon geschrieben hatte , auf youtube kann man sich davon überzeugen , das die einen echt hammer fetten sound haben und eine geniale show liefern
deswegen möchte ich die echt gerne live erleben und geniessen
23.01.2008 21:53 BackDraft is offline Send an Email to BackDraft Search for Posts by BackDraft Add BackDraft to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
Ifyouwantblood.de » Andere Bands & Coverbands » Coverbands » =Hells Belles=